6 lipca 2013

Wywiad: Cassandra Clare i Jamie Campbell Bower odpowiadają na pytania fanów

Cassandra Clare i Jamie Campbell Bower są w Londynie, by promować film ,,Dary Anioła: Miasto Kości". 

W środę, 3 lipca para została zatrzymana przez Glamour U.K., by odpowiedzieć na kilka pytań fanów.

Zobaczcie cały wywiad w rozwinięciu. 


(Cassandrę będę oznaczać jako C, a  Jamiego Campbell Bower'a J)

Które postacie są najlepszymi wzorcami w ,,Darach Anioła"?
C: Każdy ma nauczyć czegoś innego ludzi.

Jak trudno było robić akrobacje? Czy trudno było się odnaleźć?
J: Bardzo trudne, wciąż jestem obolały, by wrócić i zrobić ,,Miasto Popiołów".

Najlepszy żarty na planie ,,Darów Anioła: Miasto Kości"?
J: Mieliśmy wiele prywatnych żartów, ale żaden ni miał sensu. Najprawdopodobniej ja byłem największym dowcipnisiem.

Ulubiona i najmniej ulubiona rzecz w Jacie?
C: Ulubiona - jest wierny. Najmniej ulubiona: nie myśli kiedy działa.
J: Najbardziej ulubiona to wrażliwość, najmniej  ta sama co Cassie.

Jak przyszedł pomysł na tą serię (Dary Anioła)?
C: Zostałam zainspirowana po przybyciu do magicznego New York City.

Powiedziałeś, że Lily (Collins) jest niesamowita w roli Clary. Jaka jest Twoja ulubiona scena z nią?
J: Scena w oranżerii. 

Jeżeli moglibyście grać jakąś inną postać, kto to by był?
C: Magnus.
J: Madame Dorothea.

Czy postać Jace'a zainspirowała/zmieniła Cię?
J: Bardzo. Są takie rzeczy Jacie'a we mnie, o których nie wiedziałem, że istnieją.

Czym wyróżniło przesłuchanie Jamie'go?
C: Jace przechodzi wiele zmian emocjonalnych, a Jamie może je zagrać.

Co było Twoją ulubioną bronią i dlaczego?
J: Pałka, ponieważ nigdy wcześniej nie walczyłem nią.

Bardziej utożsamiałeś się z Jacem przed czy po spotkaniu Clary?
J: Po.

Co jest #1 korzyścią bycia Nocnym Łowcą?
J: Skóra.

Jeżeli moglibyście być inną postacią z ,,Miasta Kości" kto by to był?
C: Jakąś Przyziemną, nie w niebezpieczeństwie.
J: Kotem Church'em.

Czy to prawda, że masz tatuaż z runą?
J: To nie prawda. Nie mam tatuażu z runą. Wiem co mam.

Ulubiony cytat Jace'a?
J: Kochać to niszczyć - to dość celne.
C: Jeżeli chciałaś, żebym podarł na sobie ubranie, wystarczyło poprosić.

Jakieś plany na opublikowanie Twojej muzyki na iTunes?
J: Tak, mnóstwo planów.

Czy Twoje postrzeganie bohaterów zmieniło się po obejrzeniu filmu?
C: Tak, kiedy piszę wyobrażam sobie aktorów.

Nocny Łowca, wampir, czarownik, wilkołak czy Przyziemny?
J: Nocny Łowca.
C: Czarownik.

Czego oczekujecie w ,,Mieście Popiołów"?
C: Sceny sądu.
J: Rozwoju postaci.

Która sława według Was jest potajemnym Nocnym Łowcą?
C: David Bowie
J: Hoff

Czy rozważyłbyś stworzenie piosenki do soundtraku?
J: Oczywiście. Niestety tym razem tak się nie stało.

Kiedy wracasz do trenowania przed ,,Miastem Popiołów"?
 J: Teraz. To mnie wykańcza. Nie powinienem jeść pizzy.

Jak podejmujesz decyzje o zabiciu postaci? Jak się po tym czujesz?
C: Wiem to od samego początku, to łuk. Naprawdę jestem smutna, gdy to się dzieje.

Jeżeli byłabyś czarownikiem, jaki byłby Twój znak?
C: Skrzela, żebym mogła znaleźć skarb pod wodą.

Jaka była Twoja pierwsza reakcja, kiedy dowiedziałeś się, że jesteś w obsadzie?
J: Byłem zaskoczony. Stawiałem na to, że nie. Uczciłem to otwierając napój. Oglądałem Eurowizję. 

Kiedy zaczynasz kręcić ,,Miasto Kości"?
J:. Końcem września.

Jakich aktorów szanujesz?
J: Starodawnych aktorów i na ogół aktorki. Uwielbiam Audrey Hepburn.

Kto zainspirował Cię do stworzenia postaci Jace'a?
C: Trochę Pan Darcy i Heathcliffe, no i trochę ludzie, których znam z prawdziwego życia.

Jamie i Cassie: Dziękujemy! Przyjdź zobaczyć film 21 sierpnia!


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz