9 lipca 2013

Zobacz nowy filmik
,,Dary Anioła: Miasto Kości" od iTunes

Nocni Łowcy! Zobaczcie ten nowy filmik ,,Dary Anioła: Miasto Kości" pokazujący nam nowe scenami wraz wypowiedziami reżysera Haralda Zwarta i częścią obsady: Lily Collins (Clary), Jamie Campbell Bower (Jace), Robert Sheehan (Simon), Jonathan Rhys Meyers (Valentine), Lena Headey (Jocelyn) oraz Jared Harris (Hodge).

TUTAJ MOŻECIE GO ZOBACZYĆ Z NASZYM TŁUMACZENIEM:


Premiera ,,Darów Anioła: Miasto Kości" odbędzie się 21 sierpnia.

6 komentarzy:

  1. Cześć, ja w sprawie propozycji dołączenia do waszej załogi od Semper. Powiem tak: angielski znam w miarę, jednak nie aż tak bardzo dobrze. A poza tym, co miałabym konkretnie robić w waszej załodze? Bo na moim blogu głównie chciałam przedstawić swoją własną historię, a poza tym niedługo go kończę. W każdym razie nie wiem, co miałabym tak dokładniej tutaj robić, więc czy można by to było sprecyzować?
    Pozdrawia, Blue Melody z bloga Dary Anioła: Inna Historia.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hmm, myślałam, że mogłabyś nam pomóc właśnie w prowadzeniu bloga. :) Jeżeli dobrze Ci pójdzie mogłabyś także zostać adminką na naszym fanpage'u na Facebooku. :)
      PS Znasz się może na grafice komputerowej? :)

      Semper

      Usuń
    2. Niestety nie znam się. Ale dokładniej z czym miałabym wam pomóc? Okej z blogiem: ale czym dokładnie. Opowiadanie piszę, bo mam jakąś smykałkę do pisania, ale tutaj nie wiem, co mogłabym zdziałać.

      Usuń
    3. Z tłumaczeniem wiadomości z tmisource.com :)

      Usuń
    4. Muszę się zastanowić, bo powiem szczerze, to łatwiej idzie mi pisanie po angielsku, niż tłumaczenie.

      Usuń
    5. Cześć, to ja. Przepraszam, że długo nie odpisywałam, ale wyjechałam na kilka dni, a poza tym musiałam uporządkować blogi. Na razie dziękuję za propozycje, ale nie jestem pewna czy dam radę. Głównie chodzi o wolny czas, gdyż na razie co prawda go mam, ale od września niestety prawdopodobnie będę rzadko wchodzić, więc nie jestem pewna czy później dam sobie radę.

      Usuń